  • Data: 2017-09-10 14:02:05
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-10 o 13:24, cef pisze:

> [...]
    -zaciag-lub-popych-to-ostatecznosc-dlaczego.html

    > A co tam takiego jest w tym artykule oprócz opinii wielu mechaników, ze
    > to metoda
    > niepolecana? A wg opinii wielu innych - w komentarzach również -
    > jest metoda jak każda inna. Daj lepiej linka do instrukcji :-)

    Odpowiedz na jego tekst że w pierwszej lepszej instrukcji nie znalazł.
    Taka:
    "Większość producentów samochodów zabrania uruchamiania silnika inną
    metodą, niż użycie rozrusznika. Tłumaczą to właśnie tym, że może się
    zerwać pasek albo mogą się przestawić fazy rozrządu, co pociągnie za
    sobą pogięcie zaworów, uszkodzenie głowicy silnika, tłoków"

    ps. Kodowanie psujesz w cytatach.