    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Sat, 9 Sep 2017 17:57:36 +0200

    W dniu 2017-09-09 o 11:01, Shrek pisze:

    > Ok - a co z tego będę miał?

    Jeśli ja mam rację silnik do wymiany.

    > jakie to szczęście rozruszniki nie startują od zera:P

    To że silnik się "rozkręca" na rozruszniki nawet na słuch wyłapiesz.
    Chyba że nie chcesz i będziesz palił głupa.

    > Aha.

    > No widzisz. I sam piszesz, że w instrukcjach piszą głupoty, bo raz się
    > można poparzyć raz nie, raz się można powiesić raz nie, a tym czasem
    > zarówno kubek jak i kasj oraz fizyka są take same. A wiesz, że w tych
    > samych instrukcjach stoi często napisane, że zużycie oleju na poziomie
    > 1l/1000km to zupełnie normalna sprawa i nie ma się czym przejmować:P

    Tej głupoty w polskich instrukcjach nie spotkałem.

    > A poprzednio pisałeś, że zmiana prędkości mu bardzo szkodzi:P

    Bo nagła szkodzi.

    > Ale to tym masz napisać jakie nakazuje mu się zepsuć:P Zresztą
    > poprzednio pisałeś, że jak go ruszysz od zera, to się popusje. Na
    > szczęście ani od rozrusznika ani od odpalania na pych jeszcze mi nigdy
    > nie przeskoczył. Znasz choćby jeden przykład, zeby komuś przeskoczył?

    Przy nagłym ruszaniu zwiększasz szansę na zepsucie a nie że na pewno
    i w każdym zepsuje.

    Znak wiele przykładów że komuś przeskoczył. I od razu zazaczam
    że to przykłady z życia a nie internetu więc linka nie będzie.