  • Data: 2017-09-07 22:10:14
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze "złośliwe niepokojenie". Po drugie facet pojedzie do myjni i
    > wynajmie faceta do zdrapania, a faktura może spowodować, ze to będzie
    > przestępstwo, a nie wykroczenie czasem.

    Trochę naciągane. A jak ktoś narzyga w autobusie?

    > Jeśli wiedziałeś kto, to gwarantuję Ci, że można było odbitki linii
    > papilarnych z naklejek zdjąć albo wymaz DNA do badań. Problemem jest
    > zazwyczaj to, ze nie wiadomo do kogo to dopasować.

    Taa - juz widze - proszę pana policjanta - Pan iksiński mi kutasa na
    motur przylepił. Proszę wezwać natychmiast techników z laboratorium;) A
    nawet jak, to iksiński zezna, że owszem dotykał moto, ale nie on kutasa
    nakleił.

    > Ja Cię akurat oczywiście rozumiem. Czasem lepiej ugiąć się, by zwyciężyć
    > - choćby tym zwycięstwem był normalny święty spokój.

    hak mu w smak. Najsłabsze to, że to też motocyklista...

    Shrek