  • 11. Data: 2006-08-01 07:20:47
    Temat: Re: wysyłka papierosów do Anglii pocztą - można?
    Od: wombi <w...@n...pl>

    wombi napisał(a):
    > dostajesz pismo w ktorym przedstawione sa dwa warianty:
    > zaplacisz clo+akcyze (ok 30 GBP za kazde 200 szt. papierosow ponad
    > limit, ktory wynosi 200szt.) i mozesz zabierac towar

    1.Przepraszam,ze w kawalkach.
    2.O dobrowolnosci w zaplacie cla i podatku mowa jest przy pierwszej lub
    drugiej wysylce. Jesli bedzie to np.10 przesylka a HMRC bedzie
    monitorowalo do kogo one trafiaja to wtedy o dobrowolnosci niech adresat
    zapomni.Powstanie obowiazek zaplaty z tytulu uszczuplenia wplywow do
    brytyjskiego budzetu.

  • 12. Data: 2006-08-08 18:00:09
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > No prosze jaka więź rodzinna :) Wysyłac raka płuc dziecku :)))

    Spieprzaj chamie sam wdychasz raka pluc

  • 13. Data: 2006-09-17 03:52:24
    Od: citipunk<e...@...pl>

    to jest tak: zajebiscie to sie tu zarabia w przeliczeniu na złotówki, a w
    rzeczywistosci polskie sknerstwo pozostaje. jak przynosze fajki to musze palic zeby
    nikt nie widzial, bo odrazu sie rzuca na mnie opalacze. jeden nawet taki mi raz
    powiedzial ze... taniej by mnie wyszlo palic polskie, ale w polsce nie ma cameli, i
    nie czestujac innych wychodzi mi na to samo.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2006-09-17 04:00:24
    Od: kkfk<k...@w...pl>

    burak, nie wie dlaczego Polacy wywożdzą papierosy na wyspy :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2006-10-18 10:48:41
    Od: grzes<g...@p...pl>