  • Data: 2006-09-17 03:52:24
    Temat: Re: wysyłka papierosów do Anglii pocztą - można?
    Od: citipunk<e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to jest tak: zajebiscie to sie tu zarabia w przeliczeniu na złotówki, a w
    rzeczywistosci polskie sknerstwo pozostaje. jak przynosze fajki to musze palic zeby
    nikt nie widzial, bo odrazu sie rzuca na mnie opalacze. jeden nawet taki mi raz
    powiedzial ze... taniej by mnie wyszlo palic polskie, ale w polsce nie ma cameli, i
    nie czestujac innych wychodzi mi na to samo.

    -> http://usenet.pomocprawna.info