  • 1. Data: 2005-09-21 10:29:27
    Temat: wysokośc alimentów z zagranicy
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    matka dziecka pracuje za granicą "na czarno". W pozwie o alimenty od niej na
    dziecko moge podać ile ona tam zarabia, ale o tym wiem tylko ja i ona. Czy
    sąd weźmie to pod uwagę? W zasadzie to ona jest oficjalnie bezrobotna i może
    się zaprzeć że tam pracuje. Co wtedy, jak mam przekonać sąd że ona tam
    zarabia, w dodatku niemało jak na polskie warunki.

    JAcobs

  • 2. Data: 2005-09-21 10:51:31
    Temat: Re: wysokośc alimentów z zagranicy
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "jacobs" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i może się zaprzeć że tam pracuje. Co wtedy, jak mam przekonać sąd że ona
    > tam zarabia, w dodatku niemało jak na polskie warunki.

    nawet gdyby zarabial 10x wiecej nzi ty nie zwalnia cie od obowiazsku
    alimentacyjnego.

  • 3. Data: 2005-09-21 11:00:23
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    the_foe wrote:

    > nawet gdyby zarabial 10x wiecej nzi ty nie zwalnia cie od obowiazsku
    > alimentacyjnego.

    To jacobs wychowuje dziecko, a jego żona ma realizowac obowiązek
    alimentacyjny.

    Dominika

  • 4. Data: 2005-09-21 11:22:07
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@b...man.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:dgreg7$e71$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > To jacobs wychowuje dziecko, a jego żona ma realizowac obowiązek
    > alimentacyjny.

    ups... sorki... niedokladnie przeczytalem :(