  • 1. Data: 2005-09-21 07:29:00
    Temat: umowa z deweloperem - procedura
    Od: "Krzysztof Gmyrek" <krzysztof.gmyrek(czyli ja)@wega.home.pl>

    Witam,

    Jaka jest procedura przy zawieraniu umów z deweloperem przy kupnie
    mieszkania ?
    Czy pierwsza umowa mówiąca o tym, że sprzedający zobowiązje się wybudować
    mieszkanie, a np. kupujący zobowiązuje się do wpłaty rat za nie w
    określonych terminach musi być potwierdzona notarialnie ?
    Jaka jest kolejność ?

    pozdr.
    Gmyro

  • 2. Data: 2005-09-21 18:36:12
    Temat: Re: umowa z deweloperem - procedura
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Gmyrek wrote:
> [...]
    > mieszkanie, a np. kupujący zobowiązuje się do wpłaty rat za nie w
    > określonych terminach musi być potwierdzona notarialnie ?

    nie musi, ale warto, zeby byla,
    dodatkowo niech ci developer dostarczy kopię pisma, że złozył do sądu
    wniosek o wpisania towjego roszczenia do hipoteki gruntu.
    Tak na wszelki wypadek.
    Za dużo upadających developerów widziałem.
    No i przed podpisaniem daj tą umowe do przeczytania dobermu prawnikowi.
    Sam się zdziwisz co podpisujesz.