    From: "bombel" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc alimentow
    Date: Tue, 10 Jun 2003 12:18:27 +0200

    > Jakimi parametrami sąd kieruje się podczas orzekania wysokości alimentów?
    >
    > Zakładam że ojciec dziecka zarabia powiedzmy 4850 pln netto, matka nie
    > pracuje, mieszka ze "znajomym" i nie ma zamiaru podjąć żadnej pracy.

    Aleś się stary wpakował, współczuje ( szczerze ), bo z tego co słyszałem to
    mężczyzna w takich sprawach nie ma żadnych szans (płać pół pensji na
    alimenty, nie zawracaj matce d**y, nie zawracaj głowy dziecku bo g***o cię
    ono obchodzi, nie ty je urodziłeś i nie ty będziesz wychowywał, itp..
    itd..), nic tylko s********ć za granicę, takie moje zasłyszane od podobnych
    nieszczęśników zdanie na ten temat,
    ale moze ktoś kompetentyw wypowie się na ten temat?

    zaciekawiony Andrzej.