  • Data: 2006-01-19 23:48:43
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Pawel Marcisz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A gdzie tu widzisz miejsce na moją zgodę? Umowa wiąże się zgodą obydwu stron.
    > Po podejściu ochroniarza oświadczam mu, że się nie zgadzam. Wychodząc robię
    > fotki. Znasz powód, bym musiał wybiec z tego sklepu, a nie wychodził z niego
    > powoli? :-)

    Dobre :-) Ale zauważ, że w ten sposób przyznajesz, że można ustanowić zakaz
    fotografowania, trzeba go tylko skutecznie zakomunikować.

    [...]
    > No i co z takiej wywieszki przyjdzie? Ochroniarz nadal nie może mnie wyrzucić,
    > nie może wylegitymować. Jeśli nawet uznać tę umowę za zawartą, to jak mnie
    > chcesz pozwać?

    Jeśli będzie wyjątkowo upierdliwy, może np. zrobić Ci zdjęca i oplakatować
    nimi sklep, z informacją, że chce sprzedać dług, jaki masz u niego z powodu
    nieopłacenia kary umownej.

    [...]
    > Eee! A sporty walki? - ale to na marginesie.

    Czepiasz się ;-)

    > Pokrzywdzonym będzie klient, któremu bezprawnie będzie głowę ów ochroniarz
    > zawracał.

    Nigdy nie twierdziłem, że ochroniarz ma prawo zatrzymywać taką osobę. Choć
    zważ, że to trochę niegrzeczne zawrzeć z kimś umowę i uciec, żeby nie można
    było ustalić tożsamości i dochodzić roszczeń - coś jak z gapowiczami
    uciekającymi kontrolerom :-)

    Paweł Marcisz