  • Data: 2006-01-19 23:55:11
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Marcisz wrote:
    > Nie. Chciałem się powołać na art. 60.

    No to jedziemy z sześćdziesiątego. Są świadkowie że wczytałem się w
    tabliczkę "zakaz fotografowania". Następnie wchodzę do sklepu w koszulce
    "wchodzę fotografować" i z aparatem na szyi. Dlaczego uważasz, że wejście w
    takim trybie ujawnia w sposób dostateczny moją wolę niefotografowania? Ja
    twierdzę, że wręcz przeciwnie -- jasnym jest, że mam zamiar fotografować.
    Natomiast tabliczka ujawnia wolę sklepu, żebym ja miał wolę
    niefotografować, i tylko tyle. Sklep chciałby, żebym ja przed wejściem do
    sklepu wyraził oświadczenie woli, że nie będę fotografował. Chciałby, ja
    tego nie robię.

    > Twoje wejście jest złożeniem oświadczenia woli.

    O jakiej treści i co wskazuje na to, że właśnie taką a nie inną mam wolę?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>