  • Data: 2006-01-17 18:23:46
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-01-17 16:14, Robert Tomasik wrote:
    > piwar [###p...@w...too.polbox.com.###] napisał:
    >

    > Ugiąć się, by zwyciężyć! - to bardzo dobra dewiza.

    Nie sądzę, bym inaczej zrobił. Nigdy nie miałem takiej sytuacji, ale
    czasami pobudzam wyobraźnię. :)
    W całej tej sytuacji chodzi jednak o fakt, iż niektórzy sobie pozwalają
    na zbyt wiele i to nie przypadkiem, niechcący a z rozmysłem i
    regularnie. Ludzie się niestety uginają, co więcej, nawet nie próbują
    zgłaszać takich sytuacji. Przez to buta takiej 'ochrony' jest coraz
    większa i w pewnym momencie mogą zacząć przekraczać wszelkie granice
    (typu: "panowie groza, ze jak nie oddam aparatu po dobroci to albo
    zabiora sila, albo wezwa policje i udowodnia mi kradziez").
    W sprawach błahych typu 'ochroniarze' przed 'klubem' nie wpuszczają
    mnie, bo mam wyprasowane spodnie nie tak, jak im się podoba lub buty w
    złym odcieniu, uważam, że szkoda nerwów. Ale jak by mnie kto zaczął
    tagrać za fraki po sklepie, naprawdę nie wiem, co bym zrobił.
    Niestety coraz bardziej się upewniam w przekonaniu, że jak ktoś nie
    dostanie porządnego kopa w cztery litery, nie zmieni się... I to nie
    tylko o prawo chodzi, bo to i polityka, czy choćby głupie palenie
    papierosów przykładów nam dość dostarcza. ;)

    Pozdr.
    piwar.