  • Data: 2006-01-18 22:40:38
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-01-17 22:17 użytkownik Robert Tomasik napisał :

    >tak

    >Już tyle razy tu było, że nawet mi się nie chce pisać. Generalnie
    >możesz sfotografować to, co możesz zobaczyć.

    Ciekawa sprawa, ja rozmawiałem z pewnym ochroniarzem sklepu i on
    stwierdził, że nie wolno fotografować i w razie takiego czegoś mógłby
    kogoś ująć i prześwietlić kliszę albo skasować zdjęcie z nośnika. Kiedy
    mu mówiłem, że się myli to on twierdził, że się nie myli, bo "uczy się
    prawa i wie na pewno i od czasu zamachów terrorystycznych nie można
    sobie fotografować w sklepach". Do tego stwierdził, że na drzwiach wisi
    tabliczka "zakaz fotografowania". Teraz poproszę o podstawy prawne na
    poparcie lub obalenie powyższych tez. ;-)
    Pozdrawiam!

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`