  • 11. Data: 2009-06-25 18:54:08
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Moze. Jesli okresy wypowiedzenia to 30 dni.
    >
    > zalezy kiedy złozyłas wypowiedzenie.
    > okres wypowiedzenia liczony jest 30 dni od początku najblizszego okresu
    > rozliczeniowego.
    >
    > jesli wiec Ty masz okres np. na 25 to pismo musiałoby dotrzec przed ta
    > data.
    > jesli 30, to 30 dni liczy sie od 30. jesli pismo dotarło 26 a okres masz
    > 25 to wypowiedzenie bedzie liczone od 25 kolejnego miesiaca.
    >
    > E.
    okres jest do 26, a pismo dotarło już, wysłane na początku miesiąca

  • 12. Data: 2009-06-25 19:34:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    blondynka wrote:

    > okres jest do 26, a pismo dotarło już, wysłane na początku miesiąca

    no, tylko, ze to nie zmienia faktu, że złożyłaś pismo o wypowiedzenie z
    dniem 27, czyli już po 26, czyli w nowym okresie.
    Jeśli w regulaminie jest tak jak myślę, że wypowiedzenie skutkuje na
    koniec okresu rozliczeniowego plus miesiąc wypowiedzenia, to
    wypowiedzenie umowy z dniem 27 czerwca skutkuje na dzien 26 lipca plus
    miesiac wypowiedzenia czyli koniec wszystkiego przypada na 26 sierpnia.

  • 13. Data: 2009-06-25 19:49:36
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    30 dni moze byc mylnie interpretowane
    bo ja mam umowe z innym operatorem i jest "30 dni ze skutkiem na koniec
    miesiąca, wiec jeżeli pismo złoże drugiego dnia miesiąca to 30 dni minie
    drugiego dnia kolejnego miesiąca, i do tego dochodzi kolejne 29 dni- aby był
    zachowany punkt " ze skutkiem na koniec miesiaca-
    wiec realnie moze być to jakby 2 - miesiące.

  • 14. Data: 2009-06-26 05:31:31
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    > umowy z dniem 27 czerwca skutkuje na dzien 26 lipca plus miesiac
    > wypowiedzenia czyli koniec wszystkiego przypada na 26 sierpnia.

    Nie. Jelsi wypowiedzenie dotrało na poczatku czerwca, czyli przed 26 czerwca
    (okres rozliceniowy) to skutkuje na dzien 26 lipca. czyli po chłopsku mówiac
    czas do konca okresu rozl. plus miesac.

    E.

  • 15. Data: 2009-06-26 10:51:51
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    witek pisze:

    > Było w piśmie napisać krótko.
    > Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. bez
    > podawania dat. Tak to sie sama mogłaś wkopać.

    nie mogłam, ponieważ Era mogłaby potraktować takie pismo jako zerwanie
    umowy na czas określony ze wszystkimi tego konsekwencjami, czyli np karą
    umowną :|

  • 16. Data: 2009-06-26 18:44:07
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "blondynka" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h229si$v11$1@mx1.internetia.pl...

    > nie mogłam, ponieważ Era mogłaby potraktować takie pismo jako zerwanie
    > umowy na czas określony ze wszystkimi tego konsekwencjami, czyli np karą
    > umowną :|

    Wystarczy wpisac mniej wiecej taka tresc:
    Proszę o rozwiązanie umowuy o świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z
    końcem okresu na jaki została zawarta.

    Zwyczajowo rozwiazuja ja w pierwszym mozliwym terminie po ustaniu tejze
    umowy.
    Dopiero zapis - natychmiastowe rozwiązanie umowy , lub z dniem
    zisiejszym - jest tak traktowane. Z reszta po złożeniu wypowiedzenia i tak
    ludzie z BOK kontaktują się z posiadaczem telefonu próbujac nakłonic go na
    zmiane decyzji.

    E.

  • 17. Data: 2009-06-26 19:14:32
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    Easy pisze:
    Z reszta po złożeniu wypowiedzenia i
    > tak ludzie z BOK kontaktują się z posiadaczem telefonu próbujac nakłonic
    > go na zmiane decyzji.
    >
    > E.
    hihi, próbowali ale ich spławiłam, ten ostatni pan był jednak bardzo
    upierdliwy, ale go załatwiłam: "wiem, że Panu płacą za to żeby mnie
    przekonać, ale ja już nie mam o czym z Panem rozmawiać, chyba że chce
    Pan pogadać o jakichś przepisach kulinarnych, bo Wasza oferta nie jest
    dla mnie żadną ofertą". Wtedy dał mi spokój:)