    From: "zorka5" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie + ciąża
    Date: Wed, 1 Dec 2004 09:11:29 +0100

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:coiko1$oai$1@news.onet.pl...
    > użytkownik sandra napisał(a) w wiadomości

    ITD...

    dzieki wielkie.
    już się zastanawiałam, czy nie zadałam pytania w rodzaju "czy jeśli stane na
    szynach i chwycę rękoma przewodów trakcyjnych to pojadę jak tramwaj":)
    kawałek czasu temu, sama będąc w ciąży przekopywałam sie przez masę stron i
    forów o tematyce okołociążowej i trafiłam na podobny problem ale ponieważ
    nie dotyczył mnie w żadnym stopniu, nie poświęciłam mu wiele uwagi. Jednak
    coś mi się wydawało, że nasze polskie prawo dla ciężarnych jest łaskawe. I,
    jak widać, dobrze mi się wydawało.

    > Ja się z tym nie zgadzam, ale jest,

    Też mam wątpliwości, czy to w porządku. Nie wiem też, czy zainteresowana
    osoba zdecyduje się na powrót do pracy. Nie rozstawała się z pracodawcami w
    przyjaźni, niestety. Podeślę jej otrzymane od Ciebie informacje do
    rozważenia.

    jeszcze raz wielkie dzięki.

    pozdrawiam
    Marta