  • Data: 2009-06-24 17:31:08
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja zostaje w ciazy bez srodkow do zycia. Zwolnienie w mojej sytuacji
    jest postanowione przez lekarza z przyczyn medycznych, wiec nie
    sprawiajcie mi przykrosci swoimi uwagami. Sytuacje w zyciu sa naprawde

    =========

    rozumiem, ze jestes w stanie choroby ale zwolnienie wezmiesz jak zajdziesz w
    ciaze ??

    Tak czy owak jest to nieuczciwe gdyz za Twoje wolne i tak zaplaci boguducha
    winny pracodawca. A w dodatku przez takie osoby jak Ty inne kobiety maja
    problem ze znalezieniem pracy

    Piszesz, ze nie bedziesz miala srodkow do zycia. A jak zlozysz rezygnacje to
    bedziesz miala ??

    Icek