  • Data: 2009-06-24 17:04:33
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:aee3fde5-9b3f-47d9-8619-fa33b4590a71@r34g2000vb
    a.googlegroups.com
    przypadek <p...@g...pl> pisze:

    > Tyle że godzimy się na wystąpienie tej wady przychodząc na świat jako
    > kobieta.
    Ja się nie zgodziłem i przyszedłem na świat jako facet.
    Spodobało mi się, więc tak to zostawiłem.

    > Zajście w ciążę jest ze swej natury wypadkiem nagłym i
    > nieprzewidywalnym
    Chyba żartujesz. Tak to jest być może u jednostek prymitywnych bądź
    grających w ruletkę watykańską, co zresztą na jedno wychodzi.
    Normalnie to samica gatunku homo sapiens sapiens posiada obecnie ogromną
    kontrolę nad własną płodnością, a już od dawna nie występuje u niej zjawisko
    rui.

    > i twoje rozumowanie stawiałoby kobiete w sytuacji
    > jakiegoś podczłowieka
    >, który każde wypowiedzenie musiałby poprzedzać
    > badaniem, czy przypadkiem nie jest w ciąży,
    Nic takiego z mojego rozumowania nie wynika.

    Nie wiem kto tak wie.
    Ja wiem, że się da.

    --
    Jotte