    From: "nurich" <n...@p...pierdu.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Date: Thu, 21 Oct 2004 17:39:33 +0200

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cl8ke3$eq0$1@news.onet.pl...
    > To jak nazwiesz nie płaćenie właścicielowi , czy zdajesz sobie sprawę że
    on
    > musi te pieniądze wyłożyć za ciebie??
    > Przyjmijmy że nie jesteś złodziejem ,w takim wypadku proponuje mały test.
    > Zabiorę ci wszystkie twoje rzeczy , pieniądze , chyba też nie powinienem
    być
    > złodziejem ,nie?
    >
    > Jeżeli to nie jest złodziejstwo to słucham , zaproponuj innym termin ?

    Człowiek zanjdujący się (nie z własnej woli) w ciężkiej sytuacji finansowej.
    Złodziejem jest ten kto zabiera , przywłaszcza celem wzbogacenia się.
    Eska podobnie jak ja miał wcześniej kasę na czynsz, życie się spieprzyło i
    został bez niej.Owszem są mieszkania socjalne ale tylko w teorii, ciężko
    bowiem takie zdobyć. Skoro taka sytuacja się zdarza trzeba człowiekowi pomóc
    a nie wyzywać go od złodzieji, bo nim nie jest ani Eska ani ja!
    Złodziejm nie jest bo na pewno nie chce sie wzbogacić kosztem właścicieli
    ani ich wykorzystywać, ale co on ma zrobić, iść z rodziną z dziećmi w zimę
    na ulicę? Pyta o pomoc, boi się, ma wyrzuty sumienia, a ty go wyzywasz!
    Nie zrozumiesz zapewne, bo nigdy nie zabrakło ci na chleb....