  • Data: 2004-10-21 14:05:25
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 15:57:38 +0200, Rodrig Falkenstein
    <r...@g...pl> napisał:

    > Zajmujesz czyjąś własność w dodatku nie płacąc. Jak stracisz tytuł
    > prawny (wypowiedzenie) zostaniesz eksmitowany przez komornika.

    wysłało, zanim skończyłem, więc dokańczam.

    Od 1 listopada jest okres ochronny dla eksmisjii na bruk - ale tobie jako
    bezrobotnemu nalezy się lokal socjalny od gminy. Tak czy inacej sam fakt
    zalegania z płatnościami za 3 okresy płatności upoważnia do rozwiązania
    umowy z miesięcznym wypowiedzeniem.

    --
    Falkenstein