    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 31 Oct 2013 08:55:41 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: wypłata biegłemu

    On Wed, 30 Oct 2013, SJS wrote:

    > bo jakaś pani zamiast Stefan, Jerzy na rachunku napisała
    > tylko Jerzy a przecież PESEL taki sam

    Wyrywasz taki kawałek z kontekstu i zmylony czytelnik odnosi
    wrażenie, że czyta o ZUSie.

    Tam zasada jest podobna - do wpisów rejestracyjnych np. przy DG
    jest lista identyfikatorów, spośród ktorych jest "minimalna
    liczba".
    Ale to nie powoduje, że jak podałeś szerszą listę to możesz
    później użyć "minimalnej" spośród podanych, ani że jak
    podałeś minimum to możesz podać więcej, byle niesprzecznie.
    Przy pierwszej kolizji w deklaracjach nieco się zdziwiłem,
    że tak się da :> (znaczy tak zorganizować system sprawdzania
    że nie łyka PRAWIDŁOWYCH oraz WYSTARCZAJĄCYCH danych).

    Cytat ze sqlwiela:
    rozłożyć ręce i powiedzieć "a czego się spodziewałeś?"<<

    pzdr, Gotfryd