  • Data: 2013-10-31 10:41:37
    Temat: Re: wypłata biegłemu
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-31 07:55, SJS pisze:

    > Nie znam przypadków skreślenia z listy biegłych chyba że ktoś sam
    > zrezygnował
    > Zwykle podstawą oceny jest.. terminowość oddawania opinii.

    Szacun za rzetelność. Serio. Nie każdy odważyłby się publicznie dać
    odpowiedź, która aż prowokuje do "czającego się w domyśle" ataku :)

    A sam znam na płaszczyźnie koleżeńskiej biegłego z dziedziny, która nie
    jest mi obca. On inżynier, ja inżynier, ale z trochę innych dziedzin.
    Jego specjalność obejmuje szeroką grupę urządzeń powiedzmy "powszechnego
    użytku". Widziałem go w akcji. Zarówno praktycznej (tj. użytkowanie) jak
    i teoretycznej (analizowanie list parametrów). Wniosek jest taki, że nie
    powierzyłbym mu w użytkowanie mojego urządzenia ani nie podparł się jego
    opinią, a współczuję ludziom, których życiowe i istotne sprawy są
    rozstrzygane na podstawie jego opinii.
    No - ale to człowiek "z minionej epoki" i z pewnością ma "powiązania".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.