    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 31 Oct 2013 08:46:15 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: wypłata biegłemu

    On Wed, 30 Oct 2013, SJS wrote:

> [...]
    [...]
    > A co do kwalifikacji
    > Jest jakiś problem aby uruchomić procedury sprawdzające wiedzę biegłych
    > w praktyce?

    Komentarz poprzednika nie dotyczył "możliwości" :D

    > Co tam dorobek ponad 200 moich publikacji z dziedziny ochrony mienia / na
    > dziś 295/ przylepiono z zemsty łatkę - świadczy płatne usługi z telepatii...
    > i tacy jak ty czytają i łykają jak gęś na huśtawce papkę tuczącą o fatalnym
    > poziomie wiedzy biegłych

    Raczej nie - sqlwiel nie pisał o "wszystkich", pisał o "postrzeganiu".
    A do tego wystarcza fakt, że na proces dociera opinia z tekstem
    o "narażeniu /poprzez kopiowanie oprogramowania/ na szkodę firmy GNU"
    czy jakoś tak.

    > Zbyt dobrze widzę bo biorę udział w procesach co się toczą po 6-8 lat a
    > miałem taki co mnie wezwano po ... 17 latach jaka jest sprawność systemu
    > sądownictwa w Polsce.

    No i w tym problem, czytając np. opisy o "naciskach" na listonoszy
    (w sprawie opisywania listów doręczanych na nieprawidłowy adres)
    wychodzi wniosek, że sądy RÓWNIEŻ czują się bezkarne.

    pzdr, Gotfryd