    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic? C.D.
    Date: Fri, 2 Jan 2004 21:55:11 +0100

    Użytkownik "Znet" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bt1olr$90e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale popatrz na ta sytuacje z innej strony, on nie byl przed pasami,
    > w kazdym razie w momencie wypadku nie stal/jechal bezposrednio
    > przed pasami. Mogl skrecac, zwalniac, zaslabnac ..... nie wiem.
    > w kazdym razie nie bylo go przed pasami w momence wypadku.

    Hmmm... Zależy, co rozumiesz przez 'bezpośrednio'.
    Może oszacuj odległość w metrach?

    > Nie znalem jego intencji co chcial zrobic ... - nie jestem
    > jasnowidzem.

    No właśnie - nie jesteś. Ale IMHO w przypadku okolicy przejścia dla pieszych
    zwalnianie innego pojazdu jest spowodowane obecnością lub możliwością
    pojawienia się pieszego.

    [ciach]

    > Od mojej strony :
    > - jechalem relatywnie wolno
    > - slady hamowalem przed pasami
    > - nie trzymalem nogi na gazie - czyli zwalnialem ...

    Tym dziwniejsze, że nie zdążyłeś zahamować - wg. w takim razie to BYŁO
    bezpośrednio przed przejściem.

    Ale jednak jakiś szkic sytuacyjny by się przydał...