  • Data: 2004-01-03 20:36:17
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Dec 2003, szerszen wrote:
    [...]
    >+ > Hm... może ciebie też lepiej na pasach nie spotkać... !
    >+
    >+ a moze zamiast watpliwej jakosci sady wypowiadac wczytasz sie bardziej w
    >+ tekst i zorientujesz sie, ze samochod jednak nie zatrzymal sie bezposrednio
    >+ przed pasami tylko wczesniej, co sugerowalo cos innego,

    Bez urazy poproszę, ale miałem na myśli dokładnie ten element :)
    Mianowicie założenie że samochód ("tamten") stanął z jakiegokolwiek
    powodu - i wyciaganie *z tego* wniosku że "pasy są wolne".
    Kwestie merytoryczne widzę że już były chyba wszystkie.
    Wnoszę o nietraktowanie treści jako "osądzenia" a wyłącznie literalnie:
    wolałbym się nie spotkać (będąc na pasach) z kimkolwiek kto dojeżdżając
    do owych pasów takie założenie czyni.

    pozdrowienia, Gotfryd