  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek/odszkodowanie z ac/ proces /dlugie/
    Date: Wed, 26 Dec 2007 13:29:58 +0100

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/3cq945-dec.ln1@ncc170
    1.lechistan.com
    użytkownik *Andrzej Lawa* napisał(a):

    > Sytuacja została opisana. I to przez osobę zainteresowaną maksymalnym
    > wybieleniem kierującego samochodem.

    I dlatego nie możesz zachować bezstronności, trzeźwo oceniać sytuacji i
    wskazywać kto winny, kto niewinny

    > A i ty też nie byłeś, więc nie oceniaj mojego oceniania.

    Ja oceniam Twoje podejście do tematu, a nie zdarzenie. Moja obecność lub jej
    brak na miejscu wypadku nie ma nic do rzeczy.

    > Pokaż mi, gdzie ja coś takiego napisałem, kłamco zafajdany.

    W zdaniu: "Znajomy jeszcze nie siedzi?" wyraziłeś zawód, że znajomy jeszcze
    nie siedzi. Najmilszy byłby Ci lincz zaraz na miejscu zdarzenia. To wskazuje
    na stan Twojego umysłu. I zmartwię Cię, nie jest on dobry

    > Jak ciebie gówno obchodzi, to zrób wypad z tego wątku, kmiocie.

    Mnie i _Ciebie_ gówno obchodzi _czym się interesuje kierowca_, co byłeś
    łaskaw wymiksować w swojej wypowiedzi. BTW, idź na spacer, poobcuj z
    naturą, może ukoisz skołatane nerwy. Komiotów to mogłeś sobie szukać
    przedwczoraj przy wigilijnym stole. O ile ktoś miał ochotę usiąść do niego z
    taką szumowiną.

    --
    Big Jack
    //////