  • Data: 2007-12-26 20:57:47
    Temat: Re: wypadek/odszkodowanie z ac/ proces /dlugie/
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości > Biegly > jak kazdy
    czlowiek moze sie pomylic, lub byc po prostu
    > mniej lub bardziej niekompetentym (co wsrod urzednikow panstwowych nie
    > jest niestety rzadkoscia)
    > sposob? Co konkretnie decyduje o tym kto zostanie uznany za > winnego
    > doprowadzenia do wypadku?
    Masz rację z tymi biegłymi.Widziałem w sprawie wypadku drogowego trzy opinie
    biegłych sądowych. Jeden biegły powołany przez policję w toku postępowania
    stwierdził winę kierowcy samochodu, drugi biegły sądowy powołany już w
    postępowaniu sądowym stwierdził winę dziecka jadącego rowerkiem a trzeci
    biegły - zespół biegłych z Instytutu Ekspertyz Sądowych w Poznaniu nie
    wskazał jednoznacznie sprawcy wypadku pozostawiając to do dyspozycji sądu i
    jego oceny materiału dowodowego. I mimo tego, że policja oskarżyła kierowcę
    o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym , został on przez Sąd
    uniewinniony. więc warto walczyć o prawdę w sądzie i w takim wypadku wziąć
    obrońcę do obrony.
    ZiPi