    From: castrol <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Date: Thu, 24 Jul 2008 02:11:20 -0700 (PDT)

    On 24 Lip, 00:33, "gargamel" <s...@d...lina> wrote:

    > po pierwsze komuś kto wykonywał na tej drodze manewr wyprzedzania,
    > przekroczył dozwoloną prędkość, wyprzedzanie miało miejsce na wzniesieniu,
    > srawca wraca z wesela i był pijany, ae rwi m ie pbrano bo b mlicjantem i
    > jeszcze sporo tego, w kazdym razie nieważne, chodzi mi  t że jest wnk
    > sprzeczny z faktam, prawami fizyki i logiką, i co z tym mozna zrobić?

    I co z tego? Nie zmienia to faktu ze Twoj znajomy nie ustapil
    pierwszensta i tyle.

    > wybacz, ale znajomy nie jeździ ferrari jak kubica, tylko maluszkiem, i jak
    > chociaż troszkę jeździsz, to wiesz ze taki manewr trochę trwa i nie da się
    > tak hop siup wyjechać i się ustawić

    Jeszcze raz pytam. Wymusil pierwszensto? Wymusil wiec wina jest jego
    poniewaz nie ustapil pierwszenstwa przejazdu pojazdom znajdujacym sie
    na drodze z pierwszenstwem. Wszelkie przekroczenia predkosci,
    niezapiete pasy, wyprzedzanie na skrzyzowaniu sa zlamaniem przepisow,
    ale nie maja one wplywu na wymuszenie pierwszenstwa przejazdu.