    From: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajęte mieszkanie
    Date: Tue, 24 Aug 2004 13:37:07 +0200

    > jeżeli
    >
    > No oczywiscie ze moze, przeciez nadal to on jest wlascicielem. Wynajmujacy
    > nie moze skutecznie mu tego zabronic.
    >
    > marekz

    Moja pierwsza mysl byla taka sama, ale rozwazmy takie przypadki:
    1. Wynajmuje kamienice bankowi. Po jakims czasie (jako wlasciciel) zadam
    wpuszczenia mnie do skarbca, albo gabinetu prezesa, bo chce sobie posiedziec
    w mojej nieruchomosci.
    2. Wynajmuje mieszkanie sympatycznym studentkom, ktoregos wieczora wchodze
    sobie do mojego mieszkania i oznajmiaj, ze chce w nim (np. w sypialni)
    troche sobie posiedziec, napawac sie swoja wlasnoscia.
    Po rozwazeniu podobnych przypadkow nabralem watpliwosci.

    (?)