  • Data: 2011-10-27 19:20:47
    Temat: Re: "wynajem?/użyczenie?" + umowa ustna
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:
    > No, nie chcę tu jej obrażać, ale średnio rozgarnięta osoba mogła
    > przewidzieć taki scenariusz jeszcze przed zawarciem takiej "umowy".
    > Można było, oczywiście, zaryzykować, ale potem udawać zdziwienie i
    > oburzenie na niesprawiedliwy świat jest trochę nie na miejscu :)

    Myślę, że nie pora i miejsce na takie dywagacje. Sam mam pewne zdanie na
    ten temat. Nikt tu też udaje zdziwienia i oburzenia, szukam bardziej
    wskazówek prawnych. Z tego co wiem to był ktoś a la "przyszywany" brat.
    Zresztą nie wiadomo co się z nim dzieje teraz.

    Tak więc dziękuję za szybką i rzeczową odpowiedź, że przypadek jest
    beznadziejny. To wystarczy ;)

    Wojtek