  • Data: 2005-06-01 13:03:47
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Dlaczemu ? Zaatakował mnie ...

    Nie zaatakowal, tylko zatrzymal do przyjazdu policji.

    > Wiesz co to jest obrona własna ? Spokojnie mogę zastosować
    > siekierkę ... i nikomu nic do tego co wożę w torbie.

    To nie jest obrona wlasna. Srodek niewspolmierny do zagrozenia.
    A ty w tym wypadku nie bronisz ani zycia, ani zdrowia, ani mienia.
    Chcesz uniknac placenia za przejazd.
    A poniewaz, jak sam pisales robiles to wielokrotnie, to jest to juz
    wykroczenie.

    --
    KRZYZAK