  • 1. Data: 2009-10-05 11:59:30
    Temat: wyłączający sie PC...
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Problem jest typowy.
    Komputer w trakcie pracy sie wyłacza.
    W trakcie normlanej pracy w zasadzie nie- ale obróbka wideo po kilkunastu
    mintach średnio.
    Wymieniłem zasilacz, na porzadniejszy Qulteca 455W.Chociaż wcześniej też był
    dobry modecom.
    Troche pomogło bo potrafił dłużej działać ale też sie wyłacza.
    Karte grafiki dałem inną bo stara miała jeden lekko napuchniety kondens.
    Nie pomoglo.
    Zauwżyłem bardzo gorący radiator na chipsecie MB, okazało sie ze pasta wyschła,-
    dałem nową juz nie parzy. Ale to też nie pomogło.
    Memtest nic nie wykrył.
    Jak właczam Orthosa, po paru minuach komputer sie wyłącza, chociaz temp
    procesora nie przekracza 50st, (Athlon x2 5200, 1 Gb ram)
    Wydaje sie ze problemem jest przeciązony procesor, ale sie nie przegrzewa.
    Macie jakies inne pomysły ?

  • 2. Data: 2009-10-05 12:00:24
    Temat: Re: wyłączający sie PC...
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2009 o 13:59:30 BETON <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > procesora nie przekracza 50st, (Athlon x2 5200, 1 Gb ram)
    > Wydaje sie ze problemem jest przeciązony procesor, ale sie nie

    Pozew :)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-10-05 12:00:33
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    bolesna pomyłka- nie tu chciałem napisać- zamykam temat.

  • 4. Data: 2009-10-05 12:01:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakies inne pomysły ?

    Znaczy rozumiem, ze chcesz pozwac producenta lub masz pytanie zwiazane z
    regulacjami dotyczacymi gwarancji badz rekojmi?
    Jesli nie, to raczej nie ta grupa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-10-05 12:10:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 14:00:24 +0200, Tomek napisał(a):

    > Pozew

    Na to samo wpadłem, ale napisałbym: pozwij go ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-10-05 13:11:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BETON napisał(a):

    > bolesna pomyłka- nie tu chciałem napisać- zamykam temat.

    Ciekawe czy temat zauważy, że został zamknięty ;) Może od razu złóż
    apelację? ;P

    j.

  • 7. Data: 2009-10-05 13:24:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
    > Macie jakies inne pomysły ?

    tak. kupu sobie maca, a nie składaka blaszaka to ci sie nie bedzie wyłaczał.

  • 8. Data: 2009-10-05 14:59:17
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > tak. kupu sobie maca, a nie składaka blaszaka to ci sie nie bedzie
    > wyłaczał.

    Bardzo dobra porada!

  • 9. Data: 2009-10-05 15:00:02
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Macie jakies inne pomysły ?

    Sprawdz w BIOS czy nie masz ustawionej za niskiej temp. kiedy system zostaje
    wylaczony.

  • 10. Data: 2009-10-05 20:15:38
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    witek wrote:

    > tak. kupu sobie maca, a nie składaka blaszaka to ci sie nie bedzie
    > wyłaczał.

    Jaaasne. Mamy takie w firmie i wiecej z tym problemow niz z jakimskolwiek
    innym komputerem. A naprawa kazdej usterki to koszt nowego komputera
    (lepszego niz te macbooki).