  • 1. Data: 2007-03-16 12:45:49
    Temat: wycinanei drzew.. do kiedy
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mam pytanko apropo doliny rospudy, tam minał okres do ktorego mozna bylo
    wycinac drzewa.
    Czy zakaz ten dotcyzcy okreslonych terenow czy ogolnie nie mozna w tym
    okresie wycinac drzew?
    Pytam bo szpeca mi okolice..

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 2. Data: 2007-03-16 13:34:34
    Temat: Re: wycinanei drzew.. do kiedy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ete3i3$3sq$2@inews.gazeta.pl...
    > Mam pytanko apropo doliny rospudy, tam minał okres do ktorego mozna bylo
    > wycinac drzewa.
    > Czy zakaz ten dotcyzcy okreslonych terenow czy ogolnie nie mozna w tym
    > okresie wycinac drzew?

    Tam chodziło o okres ochronny dla ptaków (lęgi?).
    I w ogóle jak wpadłeś na pomysł okresowej ochrony drzew przed wycinką?
    Co mogłoby zaszkodzić wycietemu drzewu?

    > Pytam bo szpeca mi okolice..

    ???

  • 3. Data: 2007-03-16 14:46:04
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2007 13:45:49 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > Mam pytanko apropo doliny rospudy, tam minał okres do ktorego mozna bylo
    > wycinac drzewa. Czy zakaz ten dotcyzcy okreslonych terenow czy ogolnie
    > nie mozna w tym okresie wycinac drzew? Pytam bo szpeca mi okolice..
    A fe! Więcej empatii dla dendrostworów!
    Czy Tobie byłoby przyjemnie gdyby ktoś z powodu Twojej szpetoty zerżnął
    Cię w pień?

    NMSP

    PS. Jeżeli wytniesz drzewa z terenów nieleśnych bez zezwolenia właściwej
    gminy to możesz się poczuć finansowo, jak w powyższej złośliwości.

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2007-03-16 18:00:32
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > PS. Jeżeli wytniesz drzewa z terenów nieleśnych bez zezwolenia właściwej
    > gminy to możesz się poczuć finansowo, jak w powyższej złośliwości.
    Tak przy okazji. 1 m od ściany budynku w którym mieszkam rośnie drzewo,
    które sięga gałęziami do okna na 1 piętrze, zasłaniając mi całkowicie widok.
    Czy mogę wyciąć jeden konar, który mi zasłania i czy musze mieć na to
    pozwolenie.
    ZiPi

  • 5. Data: 2007-03-16 19:15:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
> [...]
    >
    > Tam chodziło o okres ochronny dla ptaków (lęgi?).
    > I w ogóle jak wpadłeś na pomysł okresowej ochrony drzew przed wycinką?

    no wlasnie ze wzgledu na te ptaki wpadlem na pomysl

  • 6. Data: 2007-03-16 19:21:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    poreba napisał(a):

    > A fe! Więcej empatii dla dendrostworów!
    > Czy Tobie byłoby przyjemnie gdyby ktoś z powodu Twojej szpetoty zerżnął
    > Cię w pień?

    nie poniewaz nie bylbym takim pojebem by wycinac taki ladny sliczny
    wiosna lasek dla durnego pola golfowego ktore mozna zrobic obok a w
    lasku ladne sciezki.

    A po z atym mam grob psiaka w tym lasku a raczej bylym lasku (w tej
    czesci), bo widze ze wycieli w nim drzewka. Pewnie niedlugo z policja
    wykopia zawartosc (ksztaltem -opadnieta ziemia- pasuje do czlowieka, dwa
    znicze stoja z dwoch swiat zmarlych :-) ), troszke mnie to rozdraznilo.

  • 7. Data: 2007-04-24 17:12:40
    Od: "Jan Nilubowicz" <o...@W...gazeta.pl>

    Zbyszek ZiPi <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy mogę wyciąć jeden konar, który mi zasłania i czy musze mieć na to

    Ponawiam pytanie zbyszka. Czy do wycięcia konarów drzewa lub przycięcie
    czubka trzaba mieć jakieś specjalne zezwolenia jak na całkowite wycięcie
    Drzewo rośnie na terenie działki wspólnoty mieszkaniowej której jestem
    członkiem.
    Może ktoś odpowie ( albo jakieś przepisy)
    dzięki
    JN