  • Data: 2005-02-03 19:51:28
    Temat: Re: wspolpraca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karola" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ctt21o$k0k$1@opal.icpnet.pl...

    Karolinko! A tle razy ja i reszta użytkowników Ci radziliśmy, byś zanim
    zaczniesz udzielać innym porad, to sama sobie poradziła. Karolina, Twój post
    jest spamem. I to karalnym - to wykroczenie. ja nie wyrażałem zgody, byś
    kierowała pod moim adresem swoją ofertę. Nie wiem jak koledzy, ale pewnie
    też nie.

    Karolina, i jak mamy Cię ewentualnie promować i polecać? Napisz kilka próbek
    swojego autorstwa na grupy. Uwierz, ze to działa. Ja, choć z przyczyn pewnie
    większości stałych bywalców propozycjami takimi nie jestem zainteresowany,
    to jednak tych kilka, kilkanaście maili z propozycjami w roku dostaję. A nie
    spamuję tutaj, ani nawet nie daję nikomu do zrozumienia, że byłbym
    propozycjami pracy zainteresowany.

    Daj się ucywilizować!