    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota: wszyscy muszą płacić c.o. za 2 lokatorów
    Date: Sun, 13 Apr 2008 11:19:53 -0700 (PDT)

    On 13 Kwi, 19:20, "a...@y...fr"
    <a...@y...fr> wrote:
    > Jest sobie wspólnota kilku lokatorów mieszkań w małym domku. Wszyscy mają
    > lokale w postaci własności. Ogrzewanie c.o. kaloryferowe z piecem olejowym
    > w piwnicy budynku. 50% osób mieszka tu od kilkudziesięciu lat pozostali
    > to "inwestorzy z Wawy". "Inwestorzy w Wawy" powiedzieli, że będą płacić
    > tylko 50% swoich opłat za ogrzewanie bo tu nie mieszkają i ustawili sobie
    > pokrętła w kaloryferach na poziom uniemożliwjący zamarznięcie.
    > Przewodnicząca wspólnoty przyznała im 50% upusty, a nawet zwolniła z opłat
    > za jedną dostawę oleju. Poniważ ktoś musiał zapłacić za olej Przewodnicząca
> [...]

    Ilu jest lokatorow ktorzy sie nie zgadzaja i kto wybiera
    przewodniczacego? Niech przewodniczacy poda jakie jest zuzycie ciepla
    dla kazdego mieszkania i od tego wylicza cene za opal. Skoro
    przykrecenie kaloryferow nic nie dalo to znaczy ze trzeba inaczej piec
    ustawic zeby cieplo nie szlo w komin. Skoro inwestorzy z wawy tam nie
    mieszkaja to na co im kaloryfery? Zalozyc na odplywch blokady i
    spuszczac wode. Kaloryfer nie zamarznie a piec bedzie mniej wody
    grzal. Co to za wspolnota w ktorej przewodniczaca sama sobie ustala
    zwalnianie z oplac i rabaty bez pytania o zgode innych lokatorow?