    From: "izab" <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspólnota mieszkaniowa- zmiana udziałów
    Date: Thu, 29 Jun 2006 21:52:37 +0200

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@r...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:50b4$44a412d1$3eb31df6$23568@news.chello.pl...

    > Tak, ale to tylko ewentualnie (i dość ciężko, pod kilkoma warunkami) w
    > przypadku przyłączenia jakiejś powierzchni do juz istniejącej
    nieruchomości
    > lokalowej.

    I niestety tak własnie jest w tym przypadku. Czesc adaptowana strychu
    znajduje sie bezposrednio nad lokalem tego lokatora. Mieszkanie z czescia
    strychu jest połaczone schodami i tworzy drugi poziom.

    Nie da się natomiast zmusić wszystkich włascicieli do zgody na
    > wydzielenie z nieruchomości wspólnej zupełnie nowej nieruchomości
    lokalowej.

    No niestety, ta zajęta czesc strychu nie bedzie wydzielana, tylko dołączana.
    Mamy zostac zmuszeni do oddania nam czesci swoich udziałów na rzecz
    powiekszonego lokalu poprzez ta adaptację.
    Czy w takiej sytuacji mamy szanse na odmowe sprzedaży naszej czesci
    wspólnej?