  • Data: 2010-08-09 11:52:29
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp in news:i3olil$5e3$1@news.onet.pl
    > No właśnie - kolejna luka prawna - trzeba to koniecznie ustawowo
    > uregulować. :(

    czyli to NIE jest w prawie uregulowane??
    czyli to, że gosc pomieszkuje "na oko" za duzo, oznacza, ze subiektywnie
    ktos tak uznal, ze za duzo go tutaj? I co z tego? W jaki sposob mozna
    wyegzekwowac [ale prawnie!] od wlasciciela lokalu kase dodatkowa za goscia,
    ktory za dlugo pomieszkuje?
    Ja sobie tez wyobrazam, ze moze byc taki wlasciciel mieszkania, do ktorego
    np. rodzice na dwa tygodnie, tydzien przerwy, potem kumpel na tydzien, potem
    siostra na tydzien... Moze taki towarzysko-rodzinny bardzo tryb zycia
    prowadzic. Więc: co wspolnota PRAWNIE, na podstawie jakiego przepisu moze mu
    zrobic, żeby zmusic do dodatkowej oplaty?
    Pomijam aspekt meldunkowy, nic mu do tego problemu.Chyba.