  • Data: 2010-08-09 11:52:16
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. in news:i3od1r$e47$1@news.onet.pl
    > Skoro twierdzisz, że na zewnątrz było 28, to jak najbardziej masz rację.
    > Weź pod uwagę, że nie napisałeś tego na początku, więc w lato z
    > temperaturami rzędu 35 w cieniu, można się było domyślać, że w
    > czasie opisywanego zdarzenia takie temperatury występowały.

    dalem przyklad bliski opisywanej rzeczywistosci,ale tez nie zakladam [nawet
    gdyby bylo wowczas 31 stopni w cieniu], że otwierala okno, by uczynic
    powietrze we wnetrzu mniej znosnym, niz jest w zamknietym pomieszczeniu.
    Ciekawe dlaczego ja, w upaly ponad 30 stopni, uwazam powietrze hulajace po
    mieszkaniu za lepsze niz stojące po zamknieciu wszystkich okien... Temper. w
    pomieszczeniu ktore nie jest klimatyzowane po paru dniach upalow nie jest az
    tak nizsza, zeby po dodaniu mu jeszcze upiornego bezruchu miec cos lepszego
    niz jeden, dwa stopnie wiecej,za to w ruchomym powietrzu. To jakas paranoja
    dywagacje o tym.