    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Date: Sun, 8 Aug 2010 08:01:53 +0200

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał

    > Jest w tym domu wspolnota mieszkancow.

    Mała czy duża?

    > w miescie były upaly, moja znajoma non stop otwierała na oścież,
    > zazwyczaj tylko uchylone, duze okno na klatce schodowej.

    Po co? Robi to na złość tej drugiej babie?
    Od takich pierdół zaczynają się poważne wojny.

    > wzywa sie moja znajoma do zaprzestania otwierania okna, bo WSZYSCY
    > LOOKATORZY protestuja przeciwko otwieraniu okna,

    Skąd wie? Była jakaś uchwała w tym względzie? Niech przedstawi.

    > ale i dlatego, że grozi to
    > uszkodzeniem, czy jakos tak, substancji mieszkaniowej.

    Może mieć trochę racji. Jeśli przeciąg zatrzaśnie okno to może się coś
    uszkodzić. A jak przyjdzie deszcz to napada do środka. Ponadto otwarte
    okno może zagrażać osobom chodzącym po klatce.

    > A tutaj juz powazniej, w duchu Bierutowych czasow:
    > nie mam tego pisma przed nosem, ale jakos tak napisal adminstrator:
    > wedle
    > prawdopodobnej wiedzy (czy: że powzial informacje) w lokalu tym
    > zamieszkuje
    > wiecej niz jedna osoba, wiec prosze placic za wywalanie smieci, wode
    > itp itd
    > za dwie osoby, nie za jedna. Wzywa sie do tego wlasnie.

    Słusznie.

    > co to za wtrynianie nosa w czyjes zycie prywatne, co i kogo moze
    > obchodzic,
    > czy znajoma gosci brata, swata, czy kochanka? Czy jak przyjedzie
    > rodzina na
    > trzy tygodnie z Panamy, potem wyjedzie, potem rodzice ze wsi na dwa
    > tygodnie, to ma placic wiekszy czynsz z tego tytulu?

    Nie czynsz tylko koszty związane z liczbą osób.

    Przemyśleć znaczenie słowa wspólnota.