  • Data: 2007-03-23 03:17:21
    Temat: Re: wspolnik aresztowany
    Od: Martino <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    enzo napisał(a):
> [...]

    1. Cytowanie!
    2. Robert napisał Ci to, co można doradzić nieznając szczegółów.
    3. Czytaj dokładnie co napisał Arek. Prócz tego, że zdarza mu się
    potrolować (jak połowie stałych bywalców psp) to przesiedział kilka
    miesięcy przez wyrywnego prokuratorzynę. Wypuszczony po kontroli afair
    ministerialnej. Nie wiem co na niego było w dowodach i jak się to
    skończy, ale sam fakt nagłego zwrotu w śledztwie po kontroli daje
    wystarczające wnioski.

    4. Zlewaj wojenki grupowe, flejmowe krucjaty, wirtualne lincze i takie
    tam. p.s.prawo jest miejscem w necie, gdzie pomówienia, znieważenia i
    zniesławienia są chyba najczęstsze, a napewno regularne. Specyfiką
    lokalną jest, że dosyć często można pooglądać w takich akcjach
    funkcjonariuszy... Miłe miejsce, wierz mi. :))

    pzdr