  • 1. Data: 2005-05-12 13:44:02
    Temat: wspolne czy odrebne
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Jedno z malzonkow przed slubem posiadalo mieszkanie lokatorskie. Po slubie
    mieszkanie zostalo zamienione z doplata na wieksze, a nastepnie wykupione na
    wlasnosc (zamiane i wykup finansowali rodzice wlasciciela). W mieszkaniu
    malzonkowie mieszkaja do tej pory. I pytanie: czy to mieszkanie jest dalej
    wlasnoscia jednego z malzonkow czy juz nie?
    A.

  • 2. Data: 2005-05-12 14:57:03
    Temat: Re: wspolne czy odrebne
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Asiunia napisał(a):
> [...]
    > malzonkowie mieszkaja do tej pory. I pytanie: czy to mieszkanie jest dalej
    > wlasnoscia jednego z malzonkow czy juz nie?

    Jest wspólne.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-12 16:00:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Johnson wrote:

    > Jest wspólne.

    Z tym, ze można dochodzić w sądzie (w razie czego) podziału w stosunku
    0:100 tylko trzeba wykazać kto wyłozył kasę.
    A ja się jeszcze zapytam z innej beczki.

    Podatek od darowizny rodziców zapłacony?

  • 4. Data: 2005-05-13 06:11:32
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    > Podatek od darowizny rodziców zapłacony?

    Wtedy nie bylo to konieczne.
    A.