  • Data: 2002-07-18 14:52:25
    Temat: Re: wlasciwosc rzeczowa sadu
    Od: Marcin <s...@f...id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel oznajmił::

    > zapomnialem dodac, ze zamierzam wykazac rowniez "gospodarczy charakter
    > weksla" poprzez dolaczenie dokumentow stwierdzajacych powstanie
    > wierzytelnosci, ktora weksel zabezpieczal. Uwazam, ze mimo
    > abstraskcyjnego charakteru zobowiazania wekslowego, w takim wypadku
    > wlasciwym bedzie jednak sad gospodarczy.

    a zatem,
    napisz wyraźnie, ze dochodzisz roszczenia z weksla,
    zażadaj wydania nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym,

    na Twoim miejscu, albo w ogole nie poruszałbym tematu wierzytelności,
    albo ujął to w formie:

    "choc nie ma to znaczenia z punktu widzenia prawa wekslowego,
    powód podaje, iż dochodzone roszczenie zabezpiecza ....... "

    żeby Sąd przypadkiem nie uznał, ze jednak nie o weksel Ci chodzi.
    Szansa wprawdzie mała, bo wówczas Sąd miałby więcej pracy, ael jednak
    istnieje.

    pozdro.

    ja

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.