  • Data: 2002-07-18 16:52:14
    Temat: Re: wlasciwosc rzeczowa sadu
    Od: Daniel <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <3...@f...id.pl>, s...@f...id.pl says...

    > a zatem,
    > napisz wyraźnie, ze dochodzisz roszczenia z weksla,
    > zażadaj wydania nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym,

    Naturalnie, ze wniose o wydanie nakazu zapłaty z weksla.

    > na Twoim miejscu, albo w ogole nie poruszałbym tematu wierzytelności,

    przedmiotowy weksel jest wekslem in blanco, ktory zabezpiecza, jak
    wspomnialem, wierzytelnosc ze stosunkow miedzy przedsiebiorcami.
    Doloczenie dokumentow dot. stosunku podstawowego, moim zdaniem, po
    pierwsze wskazuje "gospodarczy rodowod" weksla (co wplynie na wlasciwosc
    sadu), po drugi potwierdza, ze weksel wypelniono zgodnie z porozumieniem
    wekslowym, po trzecie , w razie wniesienia zarzutow przez pozwanego
    utrudni mu to powolywanie sie na niezgodnosc sposobu wypelnienia z
    porozumieniem wekslowym.

    Jesli sie myle prosze mnie poprawic.

    > żeby Sąd przypadkiem nie uznał, ze jednak nie o weksel Ci chodzi.
    > Szansa wprawdzie mała, bo wówczas Sąd miałby więcej pracy, ael jednak

    Zadanie sformuluje wystarczajaco jasno.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel