  • 31. Data: 2003-01-22 09:32:44
    Temat: Re: włamania komputerowe
    Od: t...@w...pdi.net

    "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl> wrote:

    > Ktoś z grupowiczów wspomniał o dowodach, że może wygenerować logi na mnie i
    > to nie jest dowód. To ja nie widze innego sposobu udowodnienia włamu jak
    > moje logi i logi serwera pośredniczącego.

    Dowodem w sprawie jest to co sad za dowod raczy uznac. Jesli uzna Twoje logi
    to beda one dowodem w sprawie i sprawca z tego tytulu prawdopodobnie beknie.

    > Przecież nie złape za rękę
    > sprawcy, a były UOP nie udostępni mi technologi do namierzania połączeń w
    > czasie rzeczywistym (jeśli takową posiadają).

    Plus wejscie do lokalu jednostki antyterrorystycznej w chwili kiedy palec
    komputerowego przestepcy zwisa nad klawiszem enter a w linii polecen
    znajduje sie jakas zabojcza komenda. Nie dajmy sie zwariowac, komputerowych
    bandytow lapie sie i karze na co przyklad juz podano.

    > Przepraszam, że tak dalece odbiegłem od tematu dyskusji :)

    > Nadal chętnie poznam wszelkie pomysły jak zgodnie z prawem "pogrozić"
    > intruzowi palcem :) wymiaru sprawiedliwości

    Uwzgledniajac logi, bez sadow admin tamtego goscia spokojnie mogl go odciac.
    Mysle, ze nawet powinien, chocby prewencyjnie na miesiac czy dwa. Mogl
    skonfrontowac twoje logi ze swoimi i nabrac stosownej pewnosci. Podaj jaki
    dostawca Internetu ma takich adminow ktorzy pozwalaja trzodzic swoim userom
    na sieci?

    > Marcin

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 32. Data: 2003-01-23 09:59:55
    Od: "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl>

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > skonfrontowac twoje logi ze swoimi i nabrac stosownej pewnosci. Podaj jaki
    > dostawca Internetu ma takich adminow ktorzy pozwalaja trzodzic swoim

    Nie będę robił reklamy skubańcowi, ale powiedzmy, że z Retkini :)
    Koleś nawet nie odpisał mi (mimo, że prosiłem) co zrobił w tej sprawie.
    Mam jednak nadzieję, że pobierana pensja zdopingowała go do pracy....

    Marcin Żmudziński

  • 33. Data: 2003-01-23 11:04:45
    Od: "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl>

    > Nie będę robił reklamy skubańcowi, ale powiedzmy, że z Retkini :)
    > Koleś nawet nie odpisał mi (mimo, że prosiłem) co zrobił w tej sprawie.
    > Mam jednak nadzieję, że pobierana pensja zdopingowała go do pracy....

    Dodam, że Retkinia to jedna z dzielnic Łodzi :)

  • 34. Data: 2003-01-23 11:07:52
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Dodam, że Retkinia to jedna z dzielnic Łodzi :)

    a przykładowa ulica w tej dzielnicy? :-))))