    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: włamania komputerowe
    Date: Wed, 22 Jan 2003 09:32:44 +0000 (UTC)

    "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl> wrote:

    > Ktoś z grupowiczów wspomniał o dowodach, że może wygenerować logi na mnie i
    > to nie jest dowód. To ja nie widze innego sposobu udowodnienia włamu jak
    > moje logi i logi serwera pośredniczącego.

    Dowodem w sprawie jest to co sad za dowod raczy uznac. Jesli uzna Twoje logi
    to beda one dowodem w sprawie i sprawca z tego tytulu prawdopodobnie beknie.

    > Przecież nie złape za rękę
    > sprawcy, a były UOP nie udostępni mi technologi do namierzania połączeń w
    > czasie rzeczywistym (jeśli takową posiadają).

    Plus wejscie do lokalu jednostki antyterrorystycznej w chwili kiedy palec
    komputerowego przestepcy zwisa nad klawiszem enter a w linii polecen
    znajduje sie jakas zabojcza komenda. Nie dajmy sie zwariowac, komputerowych
    bandytow lapie sie i karze na co przyklad juz podano.

    > Przepraszam, że tak dalece odbiegłem od tematu dyskusji :)

    > Nadal chętnie poznam wszelkie pomysły jak zgodnie z prawem "pogrozić"
    > intruzowi palcem :) wymiaru sprawiedliwości

    Uwzgledniajac logi, bez sadow admin tamtego goscia spokojnie mogl go odciac.
    Mysle, ze nawet powinien, chocby prewencyjnie na miesiac czy dwa. Mogl
    skonfrontowac twoje logi ze swoimi i nabrac stosownej pewnosci. Podaj jaki
    dostawca Internetu ma takich adminow ktorzy pozwalaja trzodzic swoim userom
    na sieci?

    > Marcin

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski