  • 1. Data: 2003-01-19 20:44:28
    Temat: Rozwod a swiadkowie
    Od: "Jacek" <j...@a...2j.be>

    Czy koniecznie trzeba miec swiadkow do sprawy rozwodowej bez orzekania winy?
    Czy w pozwie moge napisac o ustalenie alimentow dla dziecka czy lepiej
    oddzielna sprawa?

    THX

    Jacek

  • 2. Data: 2003-01-19 21:43:50
    Temat: Odp: Rozwod a swiadkowie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jacek <j...@a...2j.be> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0f2ng$5lb$...@n...polbox.pl...
    > Czy koniecznie trzeba miec swiadkow do sprawy rozwodowej bez orzekania
    winy?
    > Czy w pozwie moge napisac o ustalenie alimentow dla dziecka czy lepiej
    > oddzielna sprawa?

    w pozwie o rozwod ponadto możesz rownież wnosić o zabezpieczenie alimentów
    do kw. takiej jaka wnioskujesz w pozwie o rozwód do czasu zakończenia
    postępowania...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-20 08:28:56
    Temat: Re: Rozwod a swiadkowie
    Od: "AJA" <m...@g...pl>

    > Czy koniecznie trzeba miec swiadkow do sprawy rozwodowej bez orzekania
    winy?
    Nie trzeba mieć świadków, nie trzeba też prawnika.
    Wszystko można przeprowadzić i załatwić samodzielnie.

    Wlaśnie ja zakończyłam już pomyślnie swoją sprawę, przy okazji tu też
    podziękowania dla Sandry za wskazówki:-)