  • Data: 2004-01-18 21:27:05
    Temat: Re: wizyta u lekarza - mam prawo czy nie?
    Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to jakis pomysl, inaczej bedzie dokladnie tak, jak napisales.
    > Gdy nie ma odpowidzialnosci a wszyscy czuja sie bezkarnie to nie
    > ma motywacji do tego aby tworzyc cokolwiek lepszego i bardziej
    > odpowiedzialnego. Orzeczenie Trybunalu jest pierwszym krokiem
    > na otrzezwienia ale tylko pierwszym
    > Piotr Kasztelowicz

    Nim Trybunal skaze lub nie Lapinskiego to mina 2 lata. NIm sady skaza
    kogokolwiek - podobnie. NIe chce byc zlym prorokiem, ale chyba musi dojsc do
    paru spektakularnych tragedii ( o zgrozo ),aby mozna bylo liczyc na
    przyspieszenie i jakies ruchy ustawowe. Nie znam dokladnie skladu komisji
    ministerialnej - ale 1 osobe z nich znam osobiscie i moge powiedziec, ze ma
    glowe na karku - sama z reszta prowadzi swoj szpital, ktory dobrze
    prosperuje - wiec moze nareszcie ktos powie im, jak i ktoredy to sie je.
    Pomijam, ze sie ciesze, ze moze nie da zdechnac i mojej dyscyplinie:-).

    casus