    From: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.film
    Subject: Re: wiekszosc wiekszoscia, prawo prawem
    Date: Wed, 31 Jul 2002 19:32:55 +0000

    MaXxX wrote:

    > Dnia Wed, 31 Jul 2002 00:52:18 +0200 na grupie pl.soc.prawo wykryto formę
    > życia zwaną Siralos- obcy, która stwierdziłą, iż:

    > Noo, nie całkiem - bo w ten sposób to oznaczałoby, że w Polsce trzeba
    > zlikwidować prawo autorskie na programy komputerowe dla osób prywatnych, bo
    > 99% jedzie na piratach. A to ceny i licencje należałoby zmienić, a nie prawo.
    > Nawet jeżeli jakiś przepis jest totalnie nieegzekwowalny, to i tak usunąć go
    > "dla wyrównania prawa z rzeczywistością" nie można, musi jakiś być bo albo
    > nas Unia wypieprzy, albo zacznie o tym Sejm debatować latami. Bo na przykład
> [...]

    Z tego prawa zrobil sie doskonaly instrument do
    tlumienia wolnosci slowa. Ktos publikuje niewygodna dla
    kogos z plecami strone w Internet. Ktosiowi sklada wizyte
    policja, pod pretekstem kontroli oprogramowania. Ktos
    siedzi. Strony nie ma. Problem rozwiazany.

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    mQGiBD0DkpsRBADn2kyWliyaAOT/eWebOWzwZHNgHF/1yh+0fgDW