  • Data: 2002-08-02 23:12:09
    Temat: Re: wiekszosc wiekszoscia, prawo prawem
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    robert slawinski wrote:

    > hehehe. to sprawdz czy ty aby do internetu jestes podlaczony?

    Wystarczy, ze nacisne F12, R i nie zamowione okienka
    mi nie wyskakuja. Jesli do tego nacisne F12, G i (lub)
    F12, P (niekoniecznie), to nie widze tez wiekszosci animowanych
    penisow (ale akurat na stronach, ktore odwiedzam, te penisy
    nie wystepuja, lub sa zamawiane). To wszystko jest oczywiscie
    wbudowane w przegladarke.

    > no tak, ale my tu o filmach, a wiadomo, ze bez drugow to by zadnej
    > sztuki nie bylo z wyjatkiem moze ikonografii, co i tez nie takie
    > pewne. <rs>

    http://www.homunculus.com? ;8).

    Podobno, bez pewnej odmiany grzybkow halucynogennych
    w ogole nie byloby chrzescijanstwa...

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    mQGiBD0DkpsRBADn2kyWliyaAOT/eWebOWzwZHNgHF/1yh+0fgDW