eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar › Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
    From: r...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala
    pojazdem - fotoradar
    Date: 31 May 2006 12:18:50 +0200

    Wydawało mi się, że napisałem wyraźnie, jeśli nie powtórzę jeszcze raz
    "Ponieważ każdy właściciel z reguły powinien wiedzieć komu i kiedy użycza
    samochodu (czyli swoją własność) tłumaczenie że nie pamięta się kto kierował
    pojazdem, przez sądy najczęściej nie jest traktowane jako usprawiedliwienie."
    Skoro nie pamiętasz komu użyczałeś samochodu to TY zostaniesz pociągnięty do
    odpowiedzialności.