  • Data: 2004-12-01 06:27:50
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@g...pl> napisal(a):

    > Oświadczyć wolę zawarcia umowy można w dowolny zgodny ze zwyczajem sposób. W
    > tym wypadku zawarłeś tę mowę wystawiając samochód na aukcję.

    Ale widzisz jakiś sposób udowodnienia, że to on wystawił ten samochód?
    Bo ja nie. Fakt wysłania kodu aktywacyjnego zwykłym listem niespecjalnie się
    obroni. Mam w bloku takie skrzynki pocztowe, że mogę mieć konta na
    Allegro na wszystkich sąsiadów.

    IMO to musiałoby być zadłużenie na kilka tysięcy, żeby Allegro w ogóle
    stanęło do (raczej z góry przegranej) walki, bo to na pewno w
    uproszczonym trybie nie przejdzie.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym