  • Data: 2004-12-01 05:53:50
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: stern <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.D. wto 30. listopada 2004 18:58 Pawel Kozik nie bacząc na śmiech i drwinę,
    bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > ale na litość boską, allegrowicz może być winny pieniądze jeśli ja zawrę z
    > nimi umowę, a to nie miało miejsca... tzn. nie było żadnego podpisu z
    > mojej strony, pod moją osobę może podszyć sie praktycznie każdy...
    > wystarczy zaglądać do cudzej skrzynki pocztowej i po problemie!
    > czyż nie?
    > pozdr.

    jesli dobrze rozumiem, jestes oszustem.

    jesli źle rozumiem, zawiadom allegro, że ktoś się pod ciebie podszywa.

    Nie wiem jak wygląda obecna procedura rejestracyjna, ale moze jakies
    przestepstwo tez by sie znalazlo.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)